onsdag den 22. februar 2012

Aarstiderne

Vi har længe snakket om at tilmelde os www.aarstiderne.com

Det kunne være lækkert at få en stor kasse med gode, sunde grøntsager og frugter sat ved døren. Men det kræver jo selvfølgelig også at man får det hele brugt.
Vi får vores første kasse på fredag og er rigtig spændte på det.

Vi har valgt at skifte imellem to forskellige kasser for at få lidt forskelligt.
Generelt syntes jeg det er nemmere at få købt frugt i butikkerne end det er at få købt de mere tunge og mere utraditionelle frugter, grøntsager og rødder.
Så jeg håber at vi med denne her ordning kan komme til at spise flere grove grøntsager, forskellige kål, rodfrugter o. lign.

Vi har valgt "Dogme kassen" og "Single kassen"

Single kassen indeholder lidt af det hele. Frugt, grønt og kolonialvarer. SingleKassen supplerer dagens måltider.

Dogmekassen indeholder grønt kun fra danske leverandører - de skriver at den ikke er for tøsedrenge - så det passer jo godt til os :)

Jeg glæder mig til at komme i gang med at tilberede en masse spændende mad

Slutter lige af med et billede af aftenens salat - den er med icebergsalat, frisk ananas og granatæble kerner. Dertil havde jeg rørt en dressing af cultura naturel og lidt vanillesukker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar