lørdag den 21. januar 2012

Bazar Fyn

På shopping i Bazar Fyn!



kakaomandler, tørrede hindbær med chokoladeovertræk, lakrids hasselnødder og meget andet lækkert til den søde tand-

 Tørrrede frugter; her er der f.eks. abrikoser, figner, jumbo rosiner og tranebær

 Lækre Naanbrød med sesamdrys - passer rigtig godt til en hummus eller tarpenade.

 Vi fik også købt kikærter til hummus samt Couscous

 Og så røg der lidt nyt i kurven; rosenmarmelade, hvidløgs pasta, hvidløgs picle og chili sauce.

 Usaltede pistacienødder - rigtig lækre til bagværk og hjemmelavet is.
I grøntafdelingen var der meget at falde for og det hele er bare meget mere lækkert og større og mere frisk. Her på billedet er der Sharonfrugter, klementiner og frisk ingefær.
Ingefæren skal helt sikkert bruges til gingerale.

Bazar Fyn er helt sikkert et besøg værd :)

2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er der sket meget herinde siden jeg har fået kigget sidst.. Jeg er især imponeret (men ikke overrasket) over alt det I nåede i december! Nu tror jeg nok jeg har fået ændret indstillingerne så jeg modtager en mail når der sker nyt her.. Det er så dejligt at følge med i alle de lækre ting I laver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Lone
      Ja der er faktisk sket en del - og december er jo den skønneste tid til sådan noget.
      Dejligt du følger os.
      Knus Lene og Benthe

      Slet